Jag tror på oss.

Skoldagen började med handboll, som var värdelöst. Efter det hade vi samhäll där vi gjorde nutidskryss och pratade om ekonomi. Vädret var helkonstigt, ena stunden var det snöstorm och andra var det solsken, riktigt aprilväder. Jag och Maria gick till rugbylokalen på lunchen för att kolla om det var ledigt på lördag, men det var tyvärr upptaget så nu måste vi hitta en annan lokal till lagfesten eller så blir det hemma hos Maria:) Efter lunch var det naturkunskap där vi var 2 och 2, och jag hamnade med Josie;D Vi skulle göra några tester på synvillor och hur bra minne man hade, och så skulle vi bygga ihop en hjärna som var i olika delar, och vi var ju snabba;) Haha! Som sista lektion för dagen hade vi matte c, och vi började lite senare för läraren hade glömt lite papper och så fick vi sluta tidigare för hon skulle med tåget, så det var väldigt skönt:D På lektionen så gick vi bara igenom provet som vi gjorde för ett tag sen och så fick vi reda på att vi inte har nån matte på måndag, S K Ö N T!

Efter skolan åkte jag hem och pluggade och sov lite innan träningen. Träningen var inte så jobbig så det var skönt:) Nu ska jag skriva klart religionen och sen sova:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0