J.

Länge sen jag skrev nu men kan väl uppdatera lite om vad som har hänt.

Söndag 14/6
Fotbollsmatch i Bålsta mot serietvåan Bålsta och vi vann! Med hela 4-0;D

Måndag 15/6
Tog bussen till Uppsala halv 8 för att gå på introduktion på akademiska. Var där mellan 9 och 1.

Tisdag 16/6
Första dagen på sjukhuset i Enköping. Började 9 med information och vi fick en rundtur och sedan blev det lunch. Efter lunch blev det jobb till 3.

Onsdag 17/6
Jobb mellan 8-15. Men fick sluta tidigare så det blev till kvart över 2 istället:)

Torsdag 18/6
Tog bussen till Uppsala klockan 7 för att ha hjärtlungräddningsutbildning halv 9. Det höll på till halv 12. Då gick jag ner till centrum för att käka lunch på Donken, hade sällskap av mina snälla vänner Maro och maria;D Klockan 1 var det föreläsning om ungdomar och hälsa. Tog sedan bussen hem 10 över 3.

Fredag 19/6
Mormor fyllde 90 år:) Så det blev midsommarfirande uppe på Fanna IP med hela tjocka släkten. Blev tipspromenad, mat och brännboll. Vid halv 7 fick jag skjuts hem av kusin och hans familj som skulle upp till Avesta. Kvällen spenderades framför tvn med chirre och cola. Kul? nej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0