Studentdagen.

5/6 Studentdagen

Dagen började med att jag gick upp klockan 5, duschade och fixade mig och så. Vid kvart i 7 åkte jag till Maria där champangefrukosten ägde rum. Vi åt, drack och hade det kul. Vid halv 9 kom Ramin, Jonas, Gunnar och Urban och delade ut stipendier och vi gav blommor till dom. Klassen åkte sedan till kyrkan och Jossan var inte så pigg då, haha;P Efter kyrkan gick vi ner till skolan för att äta lunch och det delades ut fler stipendier. Sedan gick vi till tingshuset för att fotograferas och efter det var det bara att skynda oss tillbaka till skolan igen för att få våra betyg och det skrevs i mössorna.
  Kvart i 1 var det dags att åka skrinda och det var så jäkla kul! Vi skrek och sjöng och hade så roligt:) Vi fick åka ett extra varv runt stan, så det var bara våran skrinda ute och körde. Vi kom precis tillbaka när tåget skulle gå, så det var bara att hoppa in och ställa sig i tåget och gå upp mot kyrkan. Vi gick och gick, sjöng massa och jag hade så sjukt ont i fötterna efter alla skavsår:P Efter mössan var på, på Dr. Westerlundsstatyn så åkte jag, Johanna och Linda runt stan i en cab. Vi skrek och sjöng och det blåste så sjukt mycket så höll på att blåsa av;P
  Efter att vi åkt runt i stan i typ en timme så blev jag avsläppt hemma där jag hade min studentmottagning. Jag fick jättefina presenter och det var jättegod mat, smörgåstårta, mums;D

Kvart i 8 träffade jag Kenny och så gick vi tillsammans hem till C-M där förfesten var. Hemma hos C-M fick vi ordningsregler och några sånger på ett papper, haha;P Det skrevs mer i mössorna, så nu är min mössa helfylld;D Vi fick jättegod tårta också, som såg ut som en studentmössa:) Vi sjöng en massa och hade det riktigt kul:) Simon kom på besök också:) Vid 11 gick vi ner till joar och jag stannade till 3.

Det var en underbar dag och en av de bästa i mitt liv. Men jag kommer sakna klassen, för efter vi var i Barcelona så kom klassen närmare varann och i slutet av 3:an så har det varit riktigt roligt!

SnyggaPartyIdrottandeDivor ;D








ALLA  VET ATT VI E! ALLA VET ATT VI E! ALLA VET ATT VI E SPID3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0