IMORRN.

Igår vid 7-tiden skjutsade mamma ut mig, Maria och Johanna till Tobbe G i Örsa. När vi kom dit så var det bara G, Tobbe W och Niklas där. Alla hoppade i poolen utom jag, för jag vill inte bli mer sjuk, måste ju vara frisk imorrn;D Dom spelade vattenvolleyboll;P Och efter ett tag kom Carolina och senare kom Tannis också. När det började regna gick vi in och satte oss på altanen och pratade och drack istället. Vid halv 11 skulle G, TobbeW, Niklas och Tannis in till Uppsala för att gå på BJ, så Jimmy skjutsade in mig, Johanna och Maria till stan. Vi åkte först till Donken och käka lite mat, gottgott;D Sen skjutsade Jimmy mig och Maria till Hampus. Där var det lite folk så vi satt och pratade i hans partytält. Vid 2 gick vi in till Hampus istället och jag däckade direkt:P
  Gick upp 9 och då skjutsade Macke hem mig och Maria, gick och la mig direkt när jag kom hem. Sov ett par timmar och sen gick jag ner till skolan för att städa skåpen och ha geografi.

IMORRN IMORRN IMORRN! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0