Partey.

Igår vaknade jag halv 6 för att familjen + syster och hennes familj skulle åka över till Åland. Vi gick till g.a. plan kvart över 7 för att hoppa på bussen till Grisslehamn. Bussresan tog 2 timmar och när vi var framme fick jag och Michael springa på båten för att få bord. Sedan kom resten av sällskapet och vi köpte mackor att äta. På ditresan köpte vi i tax-freen, satt ute på däck och satt i baren. På hemresan hade vi beställt smörgåsbord så vi satt där nästan hela resan, förutom när jag och mamma var tvungna att gå ner till tax-freen för att köpa dricka till kvällen. Jag körde på vodka lime, favorit i repris från Spanien, haha:P

Vi kom hem till Enköping runt 5 och då var det bara att vänta på Jossan och Maria skulle komma. När de kom så började vi dricka och kollade uteställen i Västerås och Uppsala, men det var typ 20-årsgräns på alla så det gick ju inge vidare. Vi fortsatte dricka och sjöng singstar. Vid halv 10 var jag och Jossan hungriga så vi 3 gick ner till Coop för att handla nått att äta. Resultatet blev 2 ölkorvar och nötter, haha:P Vi gick tillbaka till mig igen och fortsatte sjunga singstar. Vid 11-taget gick vi ner till joar och där var det inte mkt folk alls så vi satte oss i baren och köpte en kanna kamikaze (?) att dela på. Vi fick gratis shots också, naajs ;D Vi köpte en kanna till och hade tacktal till varandra;P Vi träffade trevligt folk därinne och hade det skoj. Som vanligt blev det torggrillen efter joar och sedan blev det hemgång och kom hem klockan 4.

Riktigt rolig kväll/natt, tack tjejer för det:) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0