Tisdag.

Idag gick jag upp så tidigt som klockan 7! Haha jag kan tänka mig att ni är förvånade;P Haha gick upp klockan 7 iaf och kollade på julkalendern. Den var inte bra asså. Efter den käkade jag frukost och sen fixade jag det sista på mitt CV. Vid 10 så åkte jag och mamma runt hela stan, jag gick in på olika ställen och lämnade CV och så. Sedan så åkte vi hem och åt lunch. Åkte sedan på 2 möten och efter det har jag sovit lite, käkat middag och kollat på tv.

Om 45 min kommer Linda och hämtar mig så ska vi på fotbollsträning, ska provträna med ett annat lag, får se hur det går;P



Kommentarer
Postat av: Erica

Bra där! Skam den som ger sig!

2009-12-02 @ 08:32:07
URL: http://ericas.bloggsida.se
Postat av: Anonym

Har du ens smak på killar gumman ? / BoNiiTa

2009-12-03 @ 11:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0