Julhelgen.

Var några dagar sen sist jag skrev här så kan ju skriva en liten uppdatering.

Julafton

Vaknade klockan 9, gick upp och duscha, åt frulle och fixa mig. Åkte till mormor vid halv 11 och träffade hela släkten. Kom hem vid 2 igen och då vare bara att vänta på att Kalle Anka skulle börja. Mormor kom hit och vi kollade på Kalle. Efter det så åt vi mat och sedan var det julklappsöppning.

Juldagen

Alex kom hit vid kvart i 6, och sedan kom Madde vid kvart över 6. Blev mat och sedan gick vi hem till Madde där förfesten höll hus. Spelade öl-spel, tog kort och drack. Gick ner till joar vid lvart över 10. Inne på joar var det verkligen smockfullt. Men det var roligt att träffa folk man inte träffat på länge:) Blev torggrillen efter joar, och sedan hem.

Annandag jul

Vid halv 4 åkte vi till mormor och runt 4 kom resten av släkten. Det blev glögg hemma hos mormor och sedan gick vi ner till hennes föreningslokal för att äta julmat. Blev kladdkaka till efterrätt, mycket gott. Efter maten så gick jag till rimi och träffade Maro, så gick vi förbi Jenny och plockade upp henne och gick sedan till Donken. Satt där i några timmar innan det bar av hemåt.

Söndag

Gick upp så tidigt som klockan 7!! Var ju inte speciellt kul att gå upp så tidigt, men måste man så måste man. Det var samling på id-huset klockan 8 för att spela match mot Fanna U klockan 9. Det blev 1-1. Efter matchen gick jag och mamma hem och jag somnade. Haha. när jag vakande så blev det dusch och fix och lunch. Gick ner till id-huset igen vid kvart i 1 för att kolla på fotboll med Maro och Bella. När dom skulle gå så kollade jag med Maria och Jessiqa istället. 


På torsdag är det nyår, som vi har längtat! Och jag hoppas på att det kommer bli en riktigt rolig dag/kväll/natt.
Tagga nu tjejer :D


Kommentarer
Postat av: jenny

tagga inte för mycket, bara sådär lagom så kommer det bli grymt! bästa är ju att jag inte jobbar, woho :D

2009-12-28 @ 22:26:02
URL: http://jennykarlstromm.blogg.se/
Postat av: Natta

nejdå lagom är bäst;D Det är ju skitbra:D Det är ju folket som gör festen elle rhur? Och då kommer det ju bli grymt ;)

2009-12-28 @ 22:31:53
URL: http://nathalieehj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0