Helgen.

Jag har varken haft tid eller ork till att skriva här, så gör väl en liten sammanfattning av helgen.

Fredag

Syster, Robert och Max kom på besök så vi åt en god tre rättersmiddag. Dom stannade kvar ända till halv 3-tiden, och då var det bara att gå och lägga sig. Tack så jättemycket för presenten :)

Lördag

Gick upp klockan 10 för att hinna äta, packa och byta om innan samlingen som var klockan 12. Vi spelade mot Lindö klockan 1, och jag gjorde illa mig på uppvärmningen så kunde inte spela så mycket. Vi vann med 20-18. Efter matchen var det bara att skynda mig som sjutton. Michael skjutsade hem mig och jag fixade mig. Kamilla kom och hämtade mig kvart i 4 så åkte vi ut till Säfsta för att hämta nyckeln, ställa upp bord och stolar, släppte in David som kom med DJ-grejerna. Klockan blev kvart i 5 och då hade vi väldigt bråttom för att hinna åka till ÖB och handla, hem till Kamilla och fixa och köpa mat till halv 6. Vi hann iaf och hämtade upp Marielle på vägen ut till Säfsta och väntade på som andra tjejerna skulle komma. Vi började dricka litegrann och när alla tjejerna hade kommit så öppnade jag och Kamilla våra presenter, tack för dom:)
 Efter 8 ramlade alla andra gästerna in, och vi dansade, spelade spel och så. Fick även fler presenter, tack för dom också:) När alla hade åkt vid 2 så åkte jag och Kamilla till torget. Kamilla köpte mat och jag träffade Michael på stan så hade sällskap med han hem. Gick ner till joar och träffade Maro, Jenny och Bella en snabbis också:)

Söndag

Gick upp vid 12 och åt frukost. Fick mina presenter också, mycket najs:D Ny kamera, så nu slipper Maro och Jenny klaga på min gamla. haha. Klockan 1 åkte jag & mamma och hämtade Kamilla. Vi åkte först ut till Bella och hämtade nyckeln till Säfsta och sedan åkte vi till Säfsta för att städa. Det var mycket renare än vad vi trodde så det var ju najs:) Tog ungefär en och en halvtimme att städa allt. Efter det åkte vi och hämtade Michael, släppte av Kamilla och åkte sedan hem till mormor och fikade. Men vi kunde bara stanna en haltimme för sen var jag tvungen att åka till id-huset och samling för fotbollsmatch. Vi spelade mot Nordia och vann med 2-0. Konstigt nog så gjorde jag inte illa mig den här matchen;P haha.

En MYCKET lyckad helg tycker jag:D Tack alla som kom i lördags och tack alla för alla fina presenter :)

Kommentarer
Postat av: jenny

ny kamera yes yes yes!!!!!! :D

2009-12-22 @ 22:43:47
URL: http://jennykarlstromm.blogg.se/
Postat av: Natta

Haha wooohoooo :D:D:D:D

2009-12-22 @ 22:57:32
URL: http://nathalieehj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0