Minnen!.

Sommaren -03

- Bressedagarna med Fia, Jessica, Sara, Amanda och Thesse. Underbara tider.
- Norrköpingscupen med Fanney. Våran granne kan ha varit världens snyggaste då, han hette Jonas och var typ 87a. Vi knackade på hans dörr och sprang in i vårat rum. "Knock knock on heavens door". Haha

Vintern -03/04 kan ha varit den bästa vintern.

Den vintern spenderades med Maro och Miranda, och Ax3. Fy satan vad roligt det var, hade många snöbollskrig då, haha. En dag var jag, Maro och Miranda med Emelie och Stina. Vi knackade på dörrar och kastade oss i snödrivor. Jag kommer ihåg att jag slängde mig över en snödriva och landar på marken och så kommer Miranda och gör samma sak så hon landar på mig. Haha, så jäkla kul. Vi hade så kul så Miranda missade bussen så vi kunde vara med dom en timme till, haha.

Sommaren -04

Örebrocupen kan ha varit den roligaste cupen jag har varit på.
Alla roliga människor man träffade på cupen, Stefan, "Luvan", Charlie, Lars, Knutte och Klöös som Maro och Elin tyckte var så jäkla snygg:P

Stefan var såå rolig. - Jon-as, haha. Ste-fan, haha.

Vi fick nya smeknamn också, jag kallades Natti Natti Natta, och Maro kallades för Murra Andersson, haha.

Vi gjorde en pyramid som var så bra;D

Elin
Jag Bella
Elvina Maro Ida

Kommentarer
Postat av: fanney

ja, det var minnen det! :)

2009-08-30 @ 22:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0