Donken-söndag.

Idag har jag vart ute i Fjärdhundra och kollat på när mitt lag spelade match. Spelade mot Sigtuna och vi vann med 4-2 ;D
  Men otur att Frida fick åka därifrån i ambulans med skadad rygg, Fia blev knockad så hon blödde näsblod och att Anneli också blev knockad.
Matchen blev ju försenad så den slutade en halvtimme senare än vad den skulle ha gjort.

Hemma igen slängde jag i mig mat och sen gick jag till Maro. Vi och Bella gick och träffade Jenny så gick vi och tjockade oss på Donken, som varje söndag;D
På Donken träffade vi Johanna, Linda och Hugo också, najsnajs ;D
  Fick reda på lite saker som tydligen hade hänt och sagts i fredags, pinsaaamt, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0