True colours.

Skola idag igen, tråkigt tråkigt. Men nu är det bara 45 dagar kvar till studenten! Woohooo!:D
  Som första lektion hade vi handboll och vi gjorde lite spelövningar och skott. Efter den var det dags för samhäll och på den gjorde vi nutidskryss. Haha vi var ju duktiga;P Resten av lektionen så pluggade vi till provet som är på fredag.
Sen var det lunch och ingen god mat, vi satt i klassrummet och spelade kort och lyssnade på gamla låtar på youtube, Calcutta, Dr Jones;), Barbie Girl och massa såna låtar:P Naturkunskap hade vi sen och då fortsatte vi med grupparbeterna och vi har redovsning nästa vecka, PANIK! Som sista lektion hade vi matte och på den pluggade vi lite till provet som är nästa vecka.
   Efter skolan så åkte jag och Frida hem till mig och åt och sen packade jag och sen var det bara att åka igen, hämtade upp Anneli på vägen och sen åkte vi ut till Fjärdhundra för att spela träningsmatch:) Vi spelade mot Irsta och i halvlek ledde vi med 2-0:D Sen var jag tvungen att åka för att träna handboll, men hoppas dom vann matchen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0