This must be a dream.

Onsdag;

Började skoldagen med idrott, vi var 5 stycken! Haha, för vi hade bara med våran klass och fotbollsspelarna hade fotboll så då blev vi 5 stycken kvar;P Vi körde iaf amerikansk fotboll och sen pricken, as kul;D Efter idrotten hade vi svenska, där vi inte gjorde speciellt mycket. Vi ska skriva om en idrottsklubb men vi satt mest och pratade:P Sen var det lunch, påskbord, var väl hyffsat gott. Efter lunch hade vi filosofi och då fick vi plugga själva, så då passade jag, Maria och Jossan på att gå till coop och ta ut pengar, vi gick sedan tillbaka till skolan för att köpa biljett till studentfesten som är på fredag:D Sedan gick vi tillbaka till klassrumemt och "pluggade", haha pratade mest:P Som sista lektion hade vi naturkunskap där vi labbade. Vi testade blodtrycket och lungkapaciteten och så.
Efter skolan mötte jag Bells vid Gustav Adolf och så tog vi bussen till Västerås, haha det var bara vi 2 på bussen, förutom en kvinna som åkte Hummelsta-Hälla. När vi var framme i Västerås så gick vi till gina och träffade Maro och Jenny. Vi letade efter kläder till Maro och Jenny och hittade perfekta på New Yorker;) Jag hittade ett par skor som jag kanske ska ha på fredag också:) Vi tog 10 över 7 bussen hem och var hemma vid 8. På kvällen tog jag det bara lugnt och försökte plugga men det gick inge bra alls:P


Kommentarer
Postat av: Eric

Å vem vann på pricken då?!?!?! 2 ggr tillochmed:D

2009-04-02 @ 21:26:31
Postat av: Natta

Ähh, jag ville inte vara så överlägsen så jag lät dig vinna:P Haha

2009-04-02 @ 21:36:49
URL: http://nathalieehj.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0