Burnin' up.

Efter ett helt underbart påsklov så var det dags för skola idag. INTE kul! :( Jag somnade halv 3 inatt så jag var rätt trött imorse. Började ju skoldagen med en handbollsträning också, var rätt mör på den asså. Var helt slut efter träningen och efter den var det dags för 1½ timmes samhäll. Vi gjorde nutidskryss och fick reda på att vi har prov nästa vecka, jippi...
Sen var det dags för lunch men jag följde med Josie till syon först, så satt där utanför och väntade men Maro och Jenny kom förbi och höll mig sällskap;D När Josie var klar så gick vi och åt, inte så gott menmen. Sen var det dags för naturkunskap där vi labbade. Testade synen och sånt. Som sista lektion hade vi matte c. Jobbade lite och sen pratade vi om vad vi skulle göra efter skolan, så där försvann lite jobbtid, skönt;D

Nu på kvällen har jag haft fotbollsträning:) Skojskoj;D


Kommentarer
Postat av: josefine

Ohh vilken snygg bild;)

2009-04-27 @ 10:28:36
Postat av: josefine

Ohh vilken snygg bild;)

2009-04-27 @ 10:29:45
Postat av: Natta

Hehe, visst är den;)

2009-04-27 @ 15:40:41
URL: http://nathalieehj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0