Please don't let me go.

Dags att skriva lite här igen då, kan ju berätta lite smått om helgen.

I fredags jobbade jag 16-20.15, gick dirr till Haake efter jobbet där resten av fotbollstjejerna var. Det var ju dags för lagfest och vi hade riktigt roligt, dansade, drack, spelade spel och skrattade. Vi åkte ner på stan vid halv 12 och drog först på Hörnan men det var typ bara vi där så vi drog vidare till Pulse och där var det riktigt roligt. Malin som bara är 17 kom in på båda ställena, grymt!
Det blev mat på torggrillen efter pulse och kvällen avslutades på ett mycket bra sätt, he-he.

I lördags blev det jobb 15-20.15 och jag gjorde inte mycket mer den dagen.

I söndags jobbade jag 8.30-14, skyndade mig hem och sen blev jag upplockad 20 över 2 för att åka till Fjärdhundra. Vi hade match mot Vattholma men det blev tyvärr förlust med 4-0. Efter matchen svängde jag, Jenkan & Fritte förbi Donken och käkade lite snabbt innan vi åkte ner till enavallen för att kolla på EIS-LAIK. Och det gjorde Jenkans dag iaf, hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0