Du är allt.

Ännu en vecka har gått och eftersom jag är för lat för att skriva blogg så kommer det en bok;

I måndags blev det bara jobb 11.45-20.15.
I tisdags var jag ledig så då åkte vi till mormor och hälsade på och på kvällen var det fotbollsträning ute i hundran.
I onsdags gjorde jag inte så mycket på dagen men på kvällen blev det jobb 16-20.15.
I torsdags var jag ledig men jag kommer fan inte ihåg vad jag gjorde på dagen, på kvällen var de fotbollsträning på Mellevi. Och vi var hela 21 stycken så vi spelade 11-manna mot varandra, skitkul!
I fredags var jag och Michael till Västerås för att jag skulle köpa skor till bröllopet, men självklart hittade jag inga alls! Men Michael köpte lite kläder iaf och jag fick med mig 2 par fotbollsstrumpor och en fotboll hem. Efter Västerås så åkte vi hem till mamma & pappa och käkade lunch. Pappa hade fixat femkamp så det gjorde vi på eftermiddagen, resultatet är inte så viktigt.. Sedan käkade vi grillade hamburgare med bröd, mums! Resten av kvällen spenderades på fotbollsplan och framför tvn.

I lördags gick vi upp klockan 6 för att Michael skulle vara i Sala halv 8 och innan det skulle han skjutsa hem mig. När jag kom hem så gick jag och la mig igen och sov till 9. Drog ut på stan vid 10 för att kolla efter skor och till slut så hittade jag ett par på Scoop. När jag kom hem duschade jag och fixade ordning mig. Vid 2 kom pappa och hämtade mig så hämtade vi upp Frida, Thessan & Emma och åkte ut till Härnevi där bröllopet höll hus. Ett riktigt fint bröllop och Carro var så sjukt fin. Bröllopsfesten var i Härnevi bygdegård och det bjöds på kallskuret med potatisgratäng. Fri bar var det också så det var najs!
Det roligaste under kvällen måste ju ha vart historien om E-V, HAHAHAH!
Kvällen var riktigt rolig och handbollsdamerna ägde dansgolvet ;D bommen kom och hämtade mig, Thessan & Frida vid 3 och då var vi rätt trötta efter att ha varit igång sen klockan 4.

Igår vaknade jag vid halv 1, skönt att sova ut! Träffade Frida vid 2 och vi käkade pizza på Astas vedugn, sjukt gott! Lätt bästa pizzorna i stan! Efter maten gick vi till ica och sen skiljdes vi åt, gick hem och dog i soffan.

Ikväll blir det mjukglass och fotbollstittande med Jenkan & Fritte, myyyyys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0