Bring it all back.

Så vet det ny vecka igen, tiden går ju så sjukt jävla fort!

I fredags var det bortamatch mot Sunnersta och vi spelade riktigt bra men förlorade tyvärr med 4-0. Riktigt roligt och spela fotboll just nu!

I lördags jobbade jag 8.45-20.15, burnade hem och duschade, fixade osv. Gick sedan till Frida där resten av tjejerna redan var, jag käkade smörgåstårta och drack ikapp. Frida bjöd på piggelinshots också, mums! Vi drog ut vid 12 och det var så sjukt kul på Pulse, måste ha varit en av dom roligaste gångerna. Jag & Linda dansade fett!

I söndags vaknade jag & Jenkan vid halv 12, chillade lite och jag berättade om gårdagen för Jenny kom visst inte med ut.. HAHA! Pappa hämtade mig klockan 1 så åkte vi till Uppsala för att hälsa på mamma. Vi var där i några timmar och när jag kom hem så beställde jag & Jenkan mat, gott! Käkade, kollade tv och sen drog hon hem vid 10.

Idag har jag jobbat 13-20.15 och min snälla vän kom ända upp till Bergvreten för att göra sällskap med mig hem. Och nu är jag ledig ända tills på fredag, skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0