Closer to love.

Bra på att skriva blogg har jag hört!
Kan ju uppdatera lite vad som hänt. Jossan tog studenten så det firades hemma hos dom i Fanna med god mat och alkohol. Blev utgång på kvällen med Frida & Empa på stattshörnan och det var riktigt kul, Frida blev kastrullfull haha!
Dagen efter blev det utgång igen med Empa, Maria & Kamilla, men jag & Empa var rätt möra så vi drog rätt tidigt. Jag har spelat fotbollsmatcher och tränat, vart ute hos mamma&pappa. Madde hade fest i Ryssbo med saknade vänner, lekar och alkohol. Drog ut på all in och hade det skoj. Jag & Jenny cyklade ut till mamma&pappa och spenderade en hel dag där ute med 5-kamp, fotboll, grillat osv.
Midsommar firade vi hos Karlsson med sköna människor, kubb, lekar, grillat, skratt och alkohol. Började klockan 4 och kom hem kvart i 6 men det var mys.
Dagen efter var inte så rolig, mådde så sjukt jävla dåligt. Kunde inte äta förns klockan 8 på kvällen så var rätt mör.

Har haft semester i en vecka nu och har bara en vecka kvar innan det är back to reality igen. Ska nog spendera veckan hemma hos mam&pap, skön..t!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0