Året 2011.

Bättre sent än aldrig ;)


Januari

Drog ut på trettondagsafton och där sprack löftet om att vara nykter hela januari, spenderade mycket tid på mitt andra hem; Ica Bergvreten, kollade mycket handboll, mys med Jenny, Maria & Madde, första fotbollsträningen för i år, körde spontanutgångar



Februari

En saknad täljebrud kom till stan och det blev partaj, spelade och kollade mycket handboll, melodifestivaltittande och mys med Jenny, Jossan & Sandra, mys med Jenny & Frida, mycket jobb



Mars

Fest hos Madde som alltid blir galet, Emelie hade 21års/avskedsfest för hon åkte till Australien, blev sjukt glad av något så litet som ett sms, bressepromenader, drog en heldag i Västerås med Jenkan

April

Handbollsavlutning på rugbyklubben med både damer & herrar – bäst kväll, tog The studio-bilder i Västerås med Fritte, drog till Västerås en kväll och kollade handboll, fick min deklaration och insåg att jag skulle bli rik, blev Jennys pt under en tid tills hon fick köttsår.., eheh, påskfesten på joar, burkfotboll på torget, var så sjukt glad hela april, hade världens bästa valborg med mina fina vänner

Maj

Maj startade sämst, OTH tog över mitt liv, blev spontanfest på Västerviksgatan, övernattning och mys med J hos mig, hade årets första lagfest med fotbollsflickorna – grymt!, hade en heldag med Jenkis i Västerås

Juni

Frida tog studenten och vi var på hennes studentmottagning och sen fest på kvällen, sena sommarkvällar ute i Haga på bryggan, minigolf med Jenny, MariaW & MariaK, fest hos Madde, blev efterfest där vi träffade på Hasch-Pontus, lagfest med fotbollen, fick deklarationspengarna och blev rik, en tur till Åland med Jenny & familjen, fotbollstittande i hundran

Juli

Promenader med J & F, fest hos Henke med några damer & herrar från handbollen, dampade sönder, jobbade väldigt mycket, blev kär i skagenmackan på Tammerfors, mys i hamnen med jordgubbar och tittande i resekataloger, träffade på älgen Kjell på väg hem från Haga, bio med Sandra & Jossan, Myskväll hos Jenny blev till party hos Anton och utgång och till slut efterfest, mys och fotboll hos Madde blev till party och utgång och återigen efterfest, drog en spontanare med Frida, Jossan & Sabina, Bokade två veckor I Grekland med mina fina, galen utekväll som resulterade i stattshörnan, donken, efterfest på torget med colombisk vodka och sen myys

Augusti

Drog en heldag till Åland, tältning och beachhandboll i Vintrosa, skämde ut oss och åkte med öppen bagagelucka på Hälla, handbollsfest hos Thessan & Micke, tappade strumpan och skon efter en faceplant, hittade aldrig strumpan men skon fann vi!, drog till Grekland i två veckor och hade dom två bästa veckorna i mitt liv

September

Kom hem från Grekland den 9e, Maria hade födelse/inflyttningsfest i sin och Johannes nya lya, jag gjorde en makeover och blev brunett, mycket fester, filmmys med en trevlig person, jobbade mycket, handbollsträningen började igen

Oktober

Shopping i Erikslund och mys hos Jenkan, fest hos Jenny med underbara människor och utgång på det, gjorde världens största misstag helvetes korvstroganoff, Jenny fyllde 21 år och det firades med lunch på amazing thai, mamma & pappa fick hus i Tillinge, fest hos Jenny med Frida, Maria & Thessan, jag och Frida tappade skorna, köpte skagenmackor och kollade handboll,

November

ÅRSFESTEN = HELT JÄVLA UNDERBART ROLIGT, fick egen lägenhet, Michael flyttade till Lidköping, var på nästsista Twilightfilmen med Sandra, Jossan & Hanna, chillade på ikea, Linn & Lina hade rockfest, utgång och efterfest

December

Flyttade in på Lillebergsgatan och det blev mycket bärande, sleepover hos mig med Jenny & Frida, hade sämsta kvällen ever på jobbet, jag hade födelse/inflyttningsfest som spårade, karatefylla, Kamilla fyllde 21 år och det firades hos henne i Lundby och sen på Pulse, handbollsfest på Mellevi och jag drack lite för mycket vilket resulterade i en pizza i rondellen eheh, juldagen på pulse, nyårsafton som var grym!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0