Påsken 2012

Fredagen spenderades med Jenkan, lagade mat, kollade handboll & frixade oss. Drog till Ida vid halv 7 där det var tjejfest. Vi drack, spelade spel och hade kul. Men redan vid 10 gick det utför och kvällen fortsatte så. Vi drog till Malin en sväng innan Pulse, och där satt dom tre musketörerna mest inne i köket. En låg på golvet, en satt vid bordet med huvudet i händerna och stirrade ner i bordet och den tredje var allmänt borta.
På pulse blev det iaf dans och prat, drog till Papillion när Pulse stängde och där släppte allt. Man kan tydligen inte vara iskall för evigt och hålla in alla känslor för någongång kommer dom ut. Alkoholen tyckte det var en bra idé att just den här kvällen så släpper vi ut alla känslor så, hej tvättbjörn!
Jenny & Frida drog på efterfest och jag gick hem och sov. Vaknade vid 5 när fulltrattarna kom hem och vi trängdes i min säng, i ca 5 minuter tills jag tog täcket och la mig på soffan ehe.

Lördagen vaknade vi klockan 9 och jag & Fritte drog till Tammerfors och köpte mackor till oss 3. Vi la oss på soffan och kollade på Happy feet och pratade om gårdagen. Vilken snefylla alltså, men kul hade ju vissa av oss iaf ;)
Jag drog till jobbet vid 1 och jobbade 14-20.15.

Söndagen jobbade jag 8.30-14, gick hem och bytte om, och sedan blev jag hämtad av bror så hämtade vi Jenny och åkte ut till mamma & pappa och käkade mat. Kom hem igen vid 6 och då började jag & Jenk dricka, Frida kom och joinade vid 7. Simon kom förbi också och hängde med oss innan vi gick till Malin vid 10. Hos Malin spelade vi spela och drack osv. Drog till Pulse där vi hade kul och dansade osv. Idioter finns det överallt och även den här kvällen och om jag inte hade försökt slutat bry mig så skulle idioten åkt på spö, haha.
Återigen så hamnade vi på Papillion och käkade mat, jag & Frida drog på efterfest och vid halv 5 gick jag vinglades hem.

Måndagen vaknade jag vid 10, fick nästan hjärtattack när jag kom ut i vardagsrummet för där låg Jenny. Hon hade tydligen kommit hit på natten/morgonen också, trevligt. Vi beställde mat och kollade på Bruce den allsmäktige. Skrattade så tårarna sprutade typ. Jag drog till jobbet och jobbade 15-20.15, blev hämtad av mina vener och åkte till donken och käkade mat. Skrattade åt helgens bravader och folket som var på donken, mohaha.

Nu har ni (Jenny) en hel bok att läsa så varsågod!

Kommentarer
Postat av: Empa

Äntligen ;)

2012-04-11 @ 14:46:07
URL: http://emelielindqvist.blogg.se/
Postat av: Jenny

Samma kommentar som innan, 100 år senare ;)

2012-04-11 @ 15:58:54
URL: http://jkarlstrom.blogg.se/
Postat av: Natta

har ju inte haft tid..

2012-04-11 @ 16:11:11
URL: http://nathalieehj.blogg.se/
Postat av: Jenny

leka lite upptagen..

2012-04-13 @ 17:05:55
URL: http://jkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0