110131

Helgen vart mycket bra!

I lördags kom Jenny hit vid 1 och så gick vi till Bergvretshallen för att kolla handboll, både EHF damerna och herrarna spelade. Efter matcherna fick vi ryck och tänkte att vi skulle gå ut. Så Jenny gick hem till sig och fixade medan jag gick ner till jobbet och snackade lite. När mamma hade kollat klart på handboll så gick vi till pizzerian och köpte med oss mat hem.
Jenny kom hit vid halv 8 och vi började dricka och hade skoj. Vi åkte ner mot joar och hämtade upp Frida på vägen. Inne på joar var det mycket skoj, men Jenny hade nog roligast av oss, haha.
  När joar stängde så drog jag och Frida till Papillon och köpte kebab, gott! Ser fram emot torsdag nu, haha!:D

Kom hem vid halv 5, sov 4 timmar och sedan var det bara att gå upp. Var inte den piggaste men jag mådde inte dåligt så det var skönt. Jobbade 10.30-20.15 och efter det var jag riktigt mör.

Idag har jag jobbat 7-10.15, vart på stan och gymmat.

Imorgon blir det jobb 7-18, onsdag; 17-20.15, torsdag; 7-10.30 och sedan ledig resten:D:D:D

På torsdag har vi match mot Bålsta, woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0