Good life.

Lite dålig på o skriva blogg känner jag men har haft fullt upp.

Helgen var mycket bra! I lördags jobbade jag 14-20.15, sen drog jag ner till Tessan & Micke där handbollsfesten höll hus. Hade askul med mina handbollsvänner och vi drog ut på hörnan senare under kvällen. Jag gjorde en faceplant och tappade både sko och strumpa. Skon hittade vi men inte strumpan haha! En mycket trevlig kväll!

I söndags blev det kebab med Jenny och sedan match ute i hundran. Ingen kommentar om den matchen, haha.
Igår och idag har jag vart ledig, mycket skönt! Har tränat både fotboll och handboll ikväll. Och jag måste bara säga att handboll är fan det bästa som finns;D Speciellt när man spelar i ett sånt underbart lag så blir det 1000 gånger roligare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0