16 april 2010.

I söndags var det dags för första matchen för Åsundas damlag och det gick riktigt bra. Matchen började 20.00 på Stenhagen mot Hagby, och vi vann med hela 7-0. Mycket bra eftersom det var första gången vi spelade match tillsammans:)

I måndags så blev det jobb 9-19, sen hem och käka och byta om. Cyklade ner till idrottshuset och träffade Maro och Jenny. Vi skulle ut på en löptur hade vi tänkt, och vi var väl ute i ungefär 1 timme och sprang. Körde intervaller och trappträning också ;D

I tisdags så var det jobb 9-18. Fotbollsträning på kvällen och det var lika kul som vanligt.

I onsdags så blev det jobb 11-20.

Igår så blev det jobb 8-20, men var ledig i 3 timmar för jag skulle på möte och det gick ju riktigt bra;D Sista praktikdagen var det också, lite tråkigt men skönt o få vara lite ledig.

Idag så vaknade jag halv 9. Åkte ner till arb till 10 för att ha möte, och sen åkte jag, mamma och pappa o handlade och så. Vid 12 så tog jag cykeln och cyklade till Gånsta, sprang femman och sen cyklade hem igen. Ikväll ska jag hem till Maro med Jenny och chilla. Ska iaf kolla på 1an klockan 8, det är ju bara ett måste ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0