Lördag+Söndag.

Lördag

Kamilla kom hit runt kvart i 9, vi började dricka litegrann och väntade på sega Amanda;P Amanda kom runt kvart i 10 och då drack vi ännu mer, spelade spel, drev på fejjan och pratade:P Runt halv 12 gick vi ner till joar och vi kom inte in först eftersom det var 21årsgräns. Men det där fixade Amanda så vi kom in;D Jag, Amanda och Kamilla hade ett vad under kvällen, men ingen klarade det så det blev inget straff. Tur det, haha:D
  Vi dansade och hade det skoj och när det stängde så gick vi till torggrillen. Och där stannade vi ända till typ kvart i 5 då jag och Amanda gick hem till mig och sov.

Söndag

Vi hade ställt klockan på 10, så då gick vi upp och bytte om och så. Sedan gick vi ut på stan för att käka frukost/lunch. Och det blev kebabpizza på Misto Uno ;D Efter vi suttit där i en timme så promenerade vi ända upp till OK där vi hade samling till match. Vi spelade mot Nordia i Grillby och det blev tyvärr förlust med 3-2, men vi kom ändå före dom i serien så;D Jag fick även en boll i ansiktet så jag har ont i hela käken, ovanligt att jag skadar mig mot Nordia, haha.
  Efter matchen så åkte jag och Frida med Björn till Fjärdhundra för att kolla på handboll, FSK-EHF ;D Amanda kom och gjorde oss sällskap också, trevligt trevligt:D Efter att EHF vunnit med en boll så åkte vi hem.

Och nu kan jag knappt äta för det gör så jävla ont i munnen, usch usch.
Jag har fått ont i halsen också, hoppas det går över till helgen för jag vill inte missa Oktoberfesten:P

Kommentarer
Postat av: BoNiiiTa

Du borde bjuda på mera bilder i din blogg;)

Så hur har din helg varit då ? GRYM ?

2009-10-04 @ 19:29:07
URL: http://isabelhernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0