Right round.

Lördag;

Jag träffade Maro vid g.a. så tog vi 10 i 11-bussen till Bålsta. Vi träffade Madde vid stationen så gick vi ner till "centrum";) Haha, kollade runt lite i affärerna och sen gick vi till godisborgen och köpte godis;P Efter vi köpt godis kollade vi lite på fotboll, mums;) Sen tog vi bussen till Ekolsund för att kolla på balen, så fina och stiliga dom var:)
"Shrekelina" Hahaha!
Michael kom och hämtade oss klockan 5 och då skjutsade vi hem Madde till Bålsta och sen åkte vi hem till Enköping. Efter vi släppt av Maro så åkte jag & Michael och köpte thaimat, gottgott:) Resten av kvällen spenderades bara hemma.



Söndag;

Vaknade klockan 8 för att vi skulle ha kickoff med handbollen klockan 9. Vi delades in i lag och jag hamnade med AmandaA, Olivia och Anna. Vi skulle baka pizza på pizzeria och sen sälja pizzabitar till folk på stan, sen köpa blommor för dom pengarna och sen sälja blommorna för 15kr/st. Och för dom pengarna skulle vi ta taxi till motorstadion. Mitt lag tjänade ihop 43 kronor, haha:P Så vi fick ta svarttaxi ut till motorstadion (Tack Sofie;P)
  Vid motorstadion så fick vi pizzabuffé, gott med mat;D Efter maten körde vi gokart. Och det var så jäkla kul:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0