Ships in the night.

Så var ännu en vecka slut, men det är rätt skönt att tiden går fort för nu är det bara 8 veckor kvar till semester HAHA!

Har ju ifs redan haft två veckor semester, men det är ju kul att när min semester var slut så började alla andras, men meeen.

I måndags var min första arbetsdag efter semestern, sjukt segt! Tisdag blev det också jobb och när jag slutat så åkte jag ut på landet och spenderade hela onsdagen där. På kvällen var jag och Jenny ute och sprang 8,2 km(!). I torsdags blev det jobb igen och i fredags var jag ledig. Så då åkte jag ut på landet igen för att träffa Annica och barnen som är här från USA och hälsar på. På kvällen var jag ut och sprang igen. Har man inge bättre för sig en fredagskväll så kan man ju alltid gå ut och springa.

Igår så jobbade jag 8-20.15, och tiden gick så sjukt sakta! Men cash is king, Frida & Linda kom till mig efter jobbet så förade vi lite innan vi gick till All in. Hade riktigt kul och dansade loss. Hängde lite på torget innan Cricke hämtade oss så åkte vi till Donken och köpte mat, GOTT!!
En riktigt fin kväll med mina flickor! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0