Feel so close.

Ny vecka igen då!

I torsdags så var jag fettledig! Frida kom hit efter sitt jobb så kollade vi på resor och gick till bolaget och handlade lite gott till helgen. Lindis hämtade upp oss halv 8 så åkte vi till Gröngarn och körde intervaller, mina ben efter det passet </3
I fredags jobbade jag 10-18, as skön tid! På kvällen gjorde jag inget speciellt tror jag, mitt minne ibland asså(y)

I lördags så jobbade jag 15-20.15, cyklade som en galning hem och gjorde ordning mig. Frida kom förbi mig och så mötte vi Jenny och fortsatte till Suzanne för att fira att hon fyllde 22. Hade det riktigt trevligt och åt jättegod tårta! Vi drog ner till All in vid halv 12, och där inne dansade vi sönder! Blev torggrillen efter krogen och hängde på stan ett tag innan jag slocknade i min säng.

I söndags jobbade jag 14-20.15, blev strömavbrott ett tag så hela butiken blev svart, kul! Ännu roligare att det tog 20 minuter att starta upp kassorna igen när kunderna väntade, men what to do.
Efter jobbet blev jag hämtad av Fritte & Jenkan så tog vi en söndagsdejt på Donken och snackade om gårdagen.

Igår var det väääädigt tungt att gå upp! Men klockan 5 ringde väckarklockan så det var bara att gå upp, hoppa in i duschen, äta frukost och cykla till jobbet för att jobba 7-17. Dagen gick så sjukt fort, jobbade 10 timmar men kändes som 2! Fettnajs!
Jag & Jenny blev hämtade av Linda klockan 8, åkte och hämtade Frida och fortsatte upp till Gånsta för att springa intervaller och köra lite styrka.

Idag har jag vart ledig men gick ändå upp klockan 9 för att följa med mamma till läkaren. När hon var klar så åkte vi till mormor och fikade som vi alltid gör på tisdagar ;D
Resten av dagen har spenderats i soffan och varit rädd som ett as, det åskade ju ganska mycket och jag hatar verkligen åska! Det är ett sånt tillfälle man skulle haft en man! Annars klarar jag mig finfint utan.
Nu ikväll har jag och Jenny vart på Gröngarn och sprungit en runda, så duktiga vi är!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0