Västerås.

Idag eller egentligen igår så åkte jag, Marre W, K-ström och Märuu till Västerås för att hitta kläder tills på fredag. Vi kom fram runt 20 över 10 och gick direkt till gallerian. Gick runt ett tag i affärer och sen var vi så hungriga så vi höll på och dö, iaf jag;P Så vi gick till ett thaiställe. Jättegod mat var det, och jag var så hungrig så jag åt upp all min mat, lite av Marre W och lite av K-ströms mat. Efter det var jag mätt och belåten och då började allting. Marre W, K-ström och Märuu mobbade mig hela dagen, riktigt taskigt tycker jag. Och jag hade inte ens gjort nånting:P Aja vi gick runt i fler affärer och sen ville de ha fika så vi gick till Donken och käkade lite, och då mobbade dom mig ännu mer.:( Ni kommer få igen kan jag lova;P 
 Vi stannade kvar i Västerås till klockan 4 då vi tog bussen hem. Hemma bytte jag om, käkade och vid klockan 6 gick jag ner till Marre W. Mötte Märuu och K-ström utanför så hade vi sällskap in till Marre W;P Haha. Vi kollade på Sverige matchen och efter ett tag kom Tommy, Gustav och Kim också för att kolla på matchen. Sverige var ju mkt bättre den här gången iaf:P Efter matchen kollade vi på Lyxfällan och han var ju riktigt rolig;P Vi kollade även på Generation fett som handlade om feta kvinnor som gillade att sätta sig på män, helsjukt:P
  Vi gick hemåt runt halv 12 och nu ska jag strax sova.

Kommentarer
Postat av: jenny

KÅTAN*

2009-06-11 @ 10:53:18
URL: http://jennyokarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0