Lucia.

Fredag;

Mamma kom och hämtade upp mig vid 6 så åkte vi till Donken och käkade mat. Mycket gott. Sedan åkte vi förbi Jenny och hämtade upp henne och blev sedan avsläppta hos Lina. Vi var där i en timme typ, sedan gick jag och Jenny till Kalle. Hemma hos Kalle satt vi mest och spelade öl-spelet, haha:P Vid kvart i 12 gick jag, Jenny, Anton och Kalle ner mot joar, men när vi kom till mig så gick Anton och Kalle hem igen:P Så jag och Jenny gick in på joar själva. Och där träffade vi folk:) Jenny och Bella drog hem vid 2, så jag stannade kvar med Asia och dansade och hade det skoj:) När joar stängde träffade jag Alex, vi gick upp till torggrillen och käkade, och sen blev det hemgång.

Lördag;

Hade samling på idrottshuset halv 1 för att åka till Uppsala och spela match mot HK71. Behöver inte direkt prata om matchen, den gick ju inte så bra.
När jag kom hem från matchen så vare bara att gå igen. Tog bussen till Fanna för att gå på 40-årskalas. Kusin fyller 40 på måndag så hon hade stor fest. Jag och mamma tog taxi hem igen vid 11.

Söndag;

Samling på idrottshuset klockan 1 för att spela alliansen. Vår match började klockan 2 mot ESK U. Vi förlorade med 3-1, menmen. Efter matchen gick jag, Maro och Alex till coop och handlade lite gott. Gick sedan till idrottshuset igen för att kolla på matcher. Vid kvart i 6 så åkte jag, Linda & Jojjo och hämtade upp Anneli och åkte sedan vidare till Fjärdhundra för att träna fotboll. Men vi var bara 6 stycken så det var inte så värt att träna. Så vi åkte hem igen.

 

På lööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööördag


Kommentarer
Postat av: Anonym



SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNDAG!!!

2009-12-13 @ 21:23:30
Postat av: Anonym

Lördag kommer bli BÄST wiihooo

2009-12-13 @ 21:26:54
URL: http://alxandraaa.blogg.se/
Postat av: Natta

lööööööööööööööördag

2009-12-13 @ 21:27:00
URL: http://nathalieehj.blogg.se/
Postat av: Anonym

lördag och söndag ;) hahah

2009-12-14 @ 19:03:59
Postat av: Erica

följde inte farbrorn med i lördags? Och vad tidigt ni åkte hem - det borde vara förbjudet när det är fest :-)

2009-12-15 @ 18:56:03
URL: http://ericas.bloggsida.se
Postat av: Natta

jo men han stannade kvar på festen:P

Haha ja men mamma var inte så pigg, om hon skulle ha stannat kvar så skulle hon ha däckat :P

2009-12-15 @ 22:42:33
URL: http://nathalieehj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0