Something about your smile.

Fredag;

Skoldagen började med samhäll, vi gick igenom lite till provet som vi ska ha nästa vecka och så kollade vi på aktuellt. Sen var det lunch, vi köpte biljetter till studentfesten och så lyssnade vi på när Johanna diskuterade miljö med några politiker;P Haha. Vi fick våra studentmössor också:D Efter det hade vi geografi där Lars var rätt sur, haha. Vi jobbade lite om klimat och sånt iaf. Som sista lektion hade vi svenska där vi fortsatte med arbeterna om en idrottsklubb.
  Klockan 3 var skoldagen slut och då gick jag, Maria och Johanna och handlade tacos inför kvällen. Och sen cyklade jag hem, duschade och fixade mig. Klockan 5 åkte jag, Maria, Johanna och C-M hem till C-M för att laga tacos. Vid 6 kom Tobbe W och då åt vi direkt för vi var ashungriga;P Efter maten spelade vi kubb, och mitt lag vann;D Jimmy, Tommy och Victor kom också och åt medan vi andra spelade kubb. Och vid 8 kom Kim och Eric också, vi drack och pratade och hade kul:)
  Vid 9 gick vi ner till joar för att gå på studentfesten, det var lite tävlingar och den bästa klassen som vann fick ett studentflak med ljudanläggning, dj och massa. I våran kvartsfinal mötte vi OP och vi vann överlägset, men eftersom vi är SPID så blev vi diskade. Taskigt:P Annars så var kvällen riktigt rolig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0