Obviously.

Klockan 3 idag fick jag sms av Maro som undrade om jag ville följa med på fotboll med henne, Maria och Jenny. Och det kan man ju bara inte missa;) Så det var bara att byta om, fixa sig snabbt och sen blev jag upphämtad halv 4. Vi hämtade upp Jenny och sen åkte vi ut mot Lådö, men där var det helt tomt, Haha! Det visade sig att matchen var klockan 6 istället för 4 som vi trodde;P Vi åkte in till stan igen och käkade på Donken. Efter det åkte vi förbi Linda och hämtade mitt playstation och singstar:) Och efter det visste vi inte vad vi skulle göra så då åkte vi ut till Bresse för att känna på vattnet:P Vi tog massa kort där ute också;D När klockan var halv 6 så åkte vi ut till Lådö igen för att kolla på fotboll, ESK mot Heby:P Vi orkade inte kolla klart på hela men när vi åkte så stod det 5-1 till ESK iaf;P Så dom lär ju ha vunnit matchen:P
Nu sitter jag och kollar på Harry Potter;D Haha, och efter den ska jag gå och sova för imorrn är det skola :'(


Kommentarer
Postat av: jenny

matchen slutade 6-1, så vi missade bara 1 mål :p

2009-04-14 @ 18:06:04
URL: http://jennyokarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0