Long time no see.

Så jävla grym på att skriva blogg!
Så vad har hänt sen sist då?
Har vart på träningsläger i Norrköping med fotbollslaget och hade det riktigt kul. Hade världens bästa valborg med frukke på Lindis balkong klockan 7 med sköna människor, drack och spelade spel tills vi åkte till Uppsala och spenderade några timmar där. Åkte hem på eftermiddagen och fortsatte festen på Lindis balkong. Har spelat massa fotbollsmatcher och sprungit i himlabacken med Jenkan. Gått långa promenader och chillat på Lindas balkong. Hade en grym helg i Stockholm på Summerburst med brudarna, aldrig hoppat, dansat och skrikit så mycket i mitt liv. Firade midsommar i Vaxholm med sjukt sköna människor, spelade brännboll i Grillby och sedan blev det race till Vaxholm, dans runt midsommarstången, såg både solen gå ner och upp innan vi gick och la oss och sov ett par timmar. Hängt en hel del på landet och chillat, jag & Jenkan cyklade 2 mil och fick världens lökar. Grymt bra fester på Lindas balkong och sjuka utekvällar. Jobbat satan. Spenderade två veckor i Turkiet med Jenny, Linda & Frida och hade den bästa resan i mitt liv. Träffade en person som har fått mig och må fettbra. Det har vart årsfest i hundran och den var lika grym som alltid. Haft myskvällar med brudarna. Tränat massa handboll och spelat några handbollsmatcher.
Tränar minst 8 träningspass i veckan, men ska man bli biff så måste man ;D
 
Det här året har vart så sjukt jävla bra hitills och snart är det bara en månad kvar på detta år, så jag hoppas att det fortsätter vara lika bra som det vart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0