Fearless.

Så var det dags och skriva lite igen då;
 
23/2 - jobbade 8.45-2.15, fick skjuts hem till Maria efter jobbet där Jenny, Frida & Karlsson redan var. Vi kollade på mello, lyssnade på gamla låtar, kollade på youtube-klipp osv.
 
24/2 - hade samling till match kvart i 12 och åkte den långa vägen till Norrtälje, tog lite längre tid än väntat eftersom vi åkte fel ett par gånger haha. Förlorade matchen STORT men så kan det gå. Stannade vid sibylla på vägen hem och käkade, gott! Resten av kvällen spenderades i soffan framför prison break.
 
25/2 - gjorde lungröntgen på morgonen och kvällen spenderades på jobbet 16-20.15.
 
26/2 - åkte ut till mamma & pappa och sov även kvar där.
 
27/2 - chillade på landet, Michael flyttade hem igen, kollade prison break hela kvällen.
 
28/2 - käkade lunch med Jenny på amazing thai, så jäkla gott! Gick en promenad till Lärkan och var där en stund innan jag gick till jobbet och hade inventering, började 17 och slutade 00.30.
 
1/3 - jobbade 12.30-20.15
 
2/3 - blev upphämtad innan jobbet så jag slapp gå med alla grejer så det var skönt. Jobbade 8.45-20.15 och fick sedan skjuts hem till Lindis där Jenny, Frida & Amanda redan var. Vi käkade jättegod mat, kollade på mello, Anton<3, drack drinkar och hade det lika roligt som vanligt. Amanda åkte hem och vi andra drog ut på all-in.
 
3/3 - kom hem halv 6 på morgonen, oops. Hoppade in i duschen och gjorde ordning mig och sen sov jag 40 minuter, sen var det bara att gå upp och gå till jobbet. Jobbade 8.45-14, skulle egentligen jobba till 3 men mina ögon var lite trötta, eheh. När jag kom hem så satte jag igång nyaste Twilight-filmen men jag råkade somna och vaknade när den var slut, så det var bara att sätta igång den igen;p När den var slut så blev jag upphämtad av Frida, hämtade Jenny och åkte till Lindis där vi pratade och skrattade om gårdagen, kollade film, dansade breakdance(försökte iaf),. Vi åkte hem vid halv 12 och jag somnade nästan dirr.
 
4/3 - idag har jag & Jenny gått en långpromenad på 1.45 h, skönt. Efter det har jag kollat på prison break och nu väntar jag på att klockan ska bli 5 så ska jag, J & F dra och gymma. Ska bli biff!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0