Always attract.

I måndags startade mitt nya liv: köpte gymkort och ska bli biff!

Så jag, Frida & Jenkan körde ett mag/armpass. Hade redan träningsvärk innan vi ens kommit därifrån, bra där!
 
I tisdags så var vi och fikade hos mormor, som varje tisdag;D Vid halv 6 blev det ett gympass med Jenny, Frida & Linda. Tränade 1 ½ h och sedan ut till hundran för handbollsträning.
 
I onsdags så blev det bara jobb 16-20.15.
 
Igår så kollade jag på prison break i princip hela dagen tills jag körde ett stenhårt mag/armpass på gymmet med Jenny, Frida & Linda. När vi gymmat klart så åkte vi ut till hundran på handbollsträning.
 
Idag så körde jag och Jenny ett fett konditionspass på gymmet.
 
Imorgon är det lördag och då blir det först jobb 8.45-14 och på kvällen feeeeest hos Madde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0