Back for you.

Bra på att skriva, japp!
 
Helgen spenderades på jobbet, i lördags 8.45-20.15 och i söndags 8.45-13, blev hämtad på jobbet och åkte sedan ut till Fjärdhundra för att spela match mot Rimbo. Blev en förlust tyvärr. Stannade kvar och kollade när herrarna mötte Uppsala och dom förlorade också.
 
I måndags jobbade jag 7.45-11.45, tvättid 14-17 och sen kolla gossip girl.
I tisdags var vi upp till mormor och fikade, jobb 12-17 och handbollsträning på kvällen.
Igår sov jag länge, ända till halv 1, fett skönt! På kvällen var det fysträning med fotbollen.
Idag är jag ledig, sköööönt. Ska åka och handla med mamma & pappa om en stund och ikväll blir det nog handbollsträning.
Imorgon ska jag städa, kul. Och på kvällen fotbollsträning i hundran.
Lördag blir det jobb 8.45-14 och sen parteeeeeeey!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0