År 2012.

Så jäkla bra jag är på att skriva blogg men nu ska det bli ändring!
Börjar med att sammanfatta 2012;
 
Januari:
Började året med en riktig baksmälla, lovade att vi aldrig mer skulle dricka men det sprack efter 6 dagar, blev en spontanutgång med Jenkan och sen efterfest nr 1 och sen nummer 2 med fifa-spel. Linn fyllde år och det firades. Fick äntligen träffa saknade Empa igen efter nästan ett år i Australien. Första fotbollsträningen för detta år. Fick en hosta från helvete som höll i sig i 11 månader, ty. Festade två dar i rad hemma hos mig med massa folk. Söndags-kvällar ute i hundran.
 
Februari:
Gick på min första rättegång och hade världens ångest över det, men det gick bra ändå. Fest med handbollsflickorna hos mig. Middag & bowling i Västerås med handbollslaget och sedan utgång på det. Tjejfest på badhusgatan med sköna människor. Filmkvällar hemma hos mig. Kollat & spelat en jäkla massa handboll. Bowling & pizza med fotbollslaget.
 
Mars:
Hade en heldag med Jenkan i Västerås, käkade spicy<3. Jag & Maria åkte till Stockholm och kollade på Dirty dancing, fick kuta till tåget för slippa vänta en timme extra och hann med det med nån minuts marginal. Inflyttningfest hos Alex, Kamilla & Emilia, en riktigt bra kväll. Empa fyllde 22 och det firades med för mycket alkohol, utgång och efterfest. Söndagshandboll i hundran.
 
April:
Påsk=fest! Fredagen började hos Ida, gick vidare till Malin och till slut Pulse, en riktigt konstig kväll som slutade sämst. Söndagen festade vi hos Malin och sedan utgång på Pulse igen. Handbollsfest hemma hos Tessan & Micke med mat, alkohol, lekar, spel & bäst folk. Simon fyllde 18 och det firade stort! Mat och öl hos Simon med hans vänner och släkt, vidare hem till mig med hans vänner och ännu mer öl</3, drog vidare till Fernandos och kvällen är rätt dimmig men det var kul ;). Smörgåstårta hemma hos Jenkan. Valborg firades hos mig med J, F & S och vidare till Pulse, tänkte vara vaken tills jag började jobba 7.30 så jag & Simon tog en långprommis till Donken.
 
Maj:
Åt årets första mjukglass på torget i solen. Kollade fotbollsmatcher på enavallen. Frida fyllde 20 och det firades med smörgåstårta och alkohol. Lagfest med fotbollen hos Haake, piggelinshots, twistershots, "när vi gräver guld i usa", bäst kväll. hemmapremiär på Mellevi. Hängde mycket på landet. Carro & Mattias gifte sig och Carro var så sjukt fin, bröllopsfest i Härnevi bygdegård, handbollsdamerna ägde dansgolvet och framför allt Lindis med sin Loreen-dans. eurovisionmys.
 
Juni:
Fotbollsmach mot Iron där jag fick agera målvakt, då vi inte hade någon med oss. Blev en spontanutgång med mina saknade vänner Johanna & Linda, sjukt kul! Jossan tog studenten och det firades i Fanna, blev även utgång med Frida & Empa på stattshörnan, Frida blev kastrull, "brown-sugar", grym kväll. Spelade massa fotboll. Madde hade fest i Ryssbo med saknade vänner, tipspromenad, alkohol, kubb och sång. Jenkan & jag cyklade ut på landet och spenderade hela dagen där. Semester i två veckor. Midsommar firades hos Karlsson med sköna människor. Gatufestivalen x2, fredagen firade vi Jossan hemma hos henne, dag 2 började mycket bra med en skagen på tammerfors och oe, förfest hos Lelle och vidare ner till torget, kvällen innehöll det mesta; Alkohol, mintuushots, fylle-sms, roliga människor, dansade sönder framför Sebjak, ett "dog-och-kom-till-himlen-moment" för Jenny som såg sin drömman, donken tur-och retur.
 
Juli:
Började jobba igen efter 2 veckors semester. Jag & J var duktiga och började med våra löpturer. Började springa intervaller i himlabacken med Linda & Frida, rip mina ben</3. Firade Suzanne som fyllde 22. Fick äntligen träffa Tori igen efter 3 år, blev middag på Vita elefanten. Höstens första fotbollsträning. Krogveckan dag 1; alkohol och fina vänner hemma hos Maria, dans på all-in, hängde på parkbänk. Dag 2; Köpte plocksallad på ica, kollade handboll på tv, började föra hemma hos mig, drog på all-in, hade fettkul. Dagen-efter-pizza på ricos med mina två, bakishäng hos mig.
 
Augusti:
Bokade resa till Alanya med Jenkan, Empa & Fritte, två veckor i solen med dessa flickor, kunde ju bara bli bra. Vann våran första fotbollsmatch för säsongen. Förferre på korsängen och vidare till all-in. Kräftskiva hos Lina, drack några redbull/vodka för mycket som slutade med en låååång promenad upp på stan. Löpturer till Haga med J. Tränat massa fotboll. Käkat kräftor på landet. En promenad på 4 timmar efter att ha gått lite vilse.. Vann vår andra match för säsongen mot Vattholma och vi har aldrig varit bättre. Fotbollens dag i hundran, dömde fotboll, spelade fotboll och utgång på kvällen. Åkte till Alanya med 3 sköna flickor.
 
September:
hade dom bästa två veckorna ever! vi har skrattat ihjäl oss, vi har solat, vi har badat, vi har blivit dränkta av vågorna i havet och legat och rullat runt i strandkanten som sälar, vi har druckit alkohol och letat efter varandra, vi har suttit på balkongen och bara chillat, vi har druckit alldeles för många drinkar, vi har gjort massa dumheter, vi har blivit hotade med att få polisen skickad på oss, vi har skämts ihjäl, vi har dansat sönder oss på doors, vi har fått blåsor under fötterna av alldeles för varm sand, vi har busat, vi har tagit fett med bilder, vi har träffat grymma människor, vi har mobbats och blivit mobbade själva, vi har ätit spypizza, vi har träffat mahmoud abdullahi harembyxa, vi har blivit påhoppade av galna restaurangägare, vi har sjungit, vi har suttit på stranden kvällstid, vi har varit ute alldeles för länge utan och veta hur mycket klockan är, vi har jämfört bränna ungefär varannan sekund, vi har puttat av varandra av madrasser, vi har gått upp för tidigt och alldeles för sent - bäst! Sista fotbollsträningen och matchen för den säsongen. Hade en heldag i Västerås med F, J & I. Middag för fem på Fannagatan, singstar och ett par cider. Fest i Skattmansö och utgång på all-in.
 
Oktober:
Spelade massa handboll. X-factormys på fredagarna. Fotbollsavslutning på Mellevi, hade tävlingar där mitt lag vann, vi drack alkohol, vi dansade, vi sjöng, vi byggde pyramider, vi körde "beerpong" med olika sorters drickor i glasen, vi fick citat/händelser under årets gång som vi sedan skulle gissa vem som sagt/gjort osv, kvällen avslutades på all-in. Fest hos Empa. Tradionella söndagskvällar i hundran. Jenny fyllde 22 och det firades med smörgåstårta. Hade en heldag i Västerås med Jenny, Frida & Empa.
 
November:
ÅRSFESTEN 2012; förfest på Mellevi med handbollsherrarna där vi tog kort, skrattade, sjöng och började redan spåra lite, vidare till matsalen där årsfesten höll hus, med mat, prisutdelningar, blev årets spelare i både fotbollen & handbollen halaa, shottar, galen dans, fula bilder, trasiga strumpbyxor, ömma fötter, skratt, rökpauser, pinsamheter. Bussen tog oss till stan vid 1 och jag gick hem och somnade dirr. Bakispizza & film med Jenkan & vidare ut till hundran för att kolla handboll. Första fotbollsträningen inomhus och det var fettkul! Fest hos mig med Frida, Linda & Kamilla och galen utgång på det. Kollade innebandy i hundran. Suzanne blev mamma till världens sötaste bebis. Fest hos mig med några handbollsflickor och det var lika roligt som vanligt, körde mössan, tog massa kort och en utgång. Lördag på fannagatan med alkohol, vänner och spel. Spelade roligaste spelet och alla skrattade tills vi grät, rolig kväll! 
 
December:
Jobbade satans mycket hela december men cash is king. Julbord på golfen med jobbet. Handbollsmatch i Kungsängen och fest hos Empa på kvällen. Julfest med handbollsdamerna och herrarna, mat och alkohol hos Tessan & Micke, tävlingar, singstar, utgång, efterfest och kvällen slutade mindre bra, hah. Jag fyllde 22 och det firades med fika hos mam&pap, käkade smörgåstårta på kvällen och pratade strunt, en mycket bra födelsedag. Tessan tog examen och det firades med ännu mer smörgåstårta. Födelsedagsfest hos mig med fina flickor, alkohol, spel, shots, dans, sång, tog fina kort och hade fettkul. Drog till all-in och dansade sönder. Käkade den tradionella varma skink-mackan på landet och sov kvar. Julafton spenderades hos mormor på dagen med släkten och hos mam&pap på kvällen. Juldagen festade vi sönder, först hos Empa & sen vidare till Jocke och till slut till all-in, en mycket bra kväll. Bakispizza och filmtittande hos mig med J, F & E. Nyår firades hos Frida med henne, Jenny, Sabina & Empa, året avslutades på bästa sätt med fina vänner.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0