Lucky.

Onsdagskvällen spenderades med mina kära vänner Jenkan & Fritte. Vi åt årets första mjukglass på torget, gott gott! Och sedan gick vi ner till Enavallen för att kolla på fotboll. EIS spelade och vann med 3-0, och Jenny var en glad prick :) Efter matchen köpte vi pizza på Torino och tog med hem till mig och käkade.

Igår blev jag hämtad klockan 11 av pappa så åkte vi ut till Grillby och hämtade studsmattan, wiiiiie! Sen hem till mamma & pappa och satte ihop den, very nice! Jag och pappa var riktigt aktiva och spelade både boule och tennis. Det är ju rätt najs att ha tennisplan/handbollsplan, fotbollsplan, boulebana, studsmatta, snart pool och ett eljusspår att springa i där ute. Kommer nog spendera mycket tid i sommar där ute med mina kära vänner.
På kvällen var det fotbollsträning och denna gång på fältet, mycket bättre än på Torstuna!

Ikväll har vi match borta mot Sunnersta, mycket kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0