I can barely say.

Igår jobbade jag 16-20.15, kom hem och bytte om till träningskläder och gick ut och sprang en runda.
Idag har jag jobbat 7-14, skön tid! Sen vart till mormor och hälsat på, och sedan vidare för att storhandla på Maxi. Nu ikväll har jag, Linda & Frida tränat intervaller. Sprang upp för den där jävla Himlabacken på Gröngarn, sjuuuuuukt jobbigt! Sen körde vi lite styrka och avslutade med intervaller i en lite mindre backe. Kommer nog kännas rätt ordentligt imorgon asså. Resten av kvällen har spenderats framför tvn, kollade på Allsång på Skansen, älskling var ju med så var ju tvungen att kolla ;D

Imorgon jobbar jag 16-20.15.
Torsdag är jag ledig och på kvällen blir det intervaller igen.
På fredag jobbar jag 10-18, soft tid, behöver varken öppna eller stänga.
På lördag jobbar jag 15-20.15 och sen ska jag nog till Suzanne som fyller år.
På söndag jobbar jag 14-20.15 och sen var den veckan slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0