Simon 18 år!

Skönt att vara bakis i två dagar, japp!

Lördagen var grymt kul! Jag & Jenny åkte ut till Simon i Lillkyrka till halv 5. Där ute drack vi öl, åt jättegod mat, hoppade studsmatta och hade riktigt kul tillsammans med hans vänner och släkt. Vid 9 kom en buss och hämtade oss och skjutsade in oss till stan, August lekte reseledare och gud vad vi skrattade. Vi blev asvläppta hemma hos mig där det fortsattes dricka öl och helt plötsligt var klockan 12 och vi drog till Fernandos. Det är lite dimmigt vad som hände och en del saker ska nog inte berättas, he-he.

Gick upp klockan 9 i söndags och mådde så sjukt jävla dåligt. Men jag & Jenny tog oss till Ica för att köpa frulle och sen blev vi upphämtade av coach för att åka på match. Men vi kom lite sent eftersom Jenny spenderade lång tid på toaletten haha! Vi åkte till Heby och spelade match och det blev 1-1! Riktigt bra av oss. Efter matchen blev vi avsläppta hemma hos Jenny där det bjöds på smörgåstårta eftersom Simon fyllde 18. Och jag var nog mer död än levande.
På kvällen blev det söndagsdejt med Jenny & Frida, käkade chopchop och sen en efterrätt på Donken. Gick en runda och träffade en sjuk gubbe, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0