Who you are.

Ny vecka igen, tiden går så sjukt fort!
Var ju ledig torsdag, fredag & lördag, skönt!

I torsdags träffade jag Jenny halv 12, köpte hårfärg på Coop och kollade lite på stan. Käkade lunch på amazing, GOTT!!! Och sen gick vi hem till Jenny och hon fick färga mitt hår, så nu har jag inte blond(grå) utväxt, skön..t! Tog bussen hem vid 4 och på kvällen var det handbollsträning!

I fredags åkte jag, mamma, Michael och Sussie till mormor och fikade, klockan 9 på morgonen! sjukt tidigt när man är ledig men det gäller att ta vara på dagen. Efter fikat blev jag, mamma & Michael upphämtade av pappa och så åkte vi ut till Tillinge och kollade på vårat nya hus, fint! Och det blir ju inte sämre av att det finns en stor fotbollsplan, tennisplan och ett elljusspår brevid huset, naaajs!
  När vi var klara där ute så åkte vi och handlade, köpte bakelser för och fira, haha! Sen hoppade jag in i duschen och gjorde ordning mig, fick skjuts till Jenny och lämnade mina grejer och sedan blev det en tur på stan med J.
  När vi var hemma hos Jenny igen så käkade vi lite, knäppte dom första och dunkade musik. Väntade på att resten skulle komma (Frida, Maria & Tessan), och när dom kom blev det ännu mer dricka, prat, skratt och kortspel. Drog ner till Stattshörnan till 12 och dansade sönder. Hade så sjukt kul! När det stängde så hade jag & Frida sällskap med Tessan hem. Jag & Frida tappade skorna :S och när vi kom hem så sömnade vi dirr.

Gick upp klockan 9 i lördags! Städade och fixade oss och sedan gick vi förbi Tammerfors och köpte skagenmacka och vidare ner till idrotthuset för att kolla på handboll. Jenny kom och gjorde oss sällskap till nästsista matchen och när vi inte orkade kolla mer så åkte vi hem.

I söndags blev det jobb 8.45-15 och sen match mot Upplands Tuna! Upplands domare kan ju vara dom sämsta! Meeen vi vann iaf med 31-25 så det var skönt!

Vecka 44;
Måndag - jobb 16-20.15
Tisdag - jobb 7-17, handbollsträning
Onsdag - jobb 16-20.15
Torsdag - chill med J, handbollsträning
Fredag - jobb 16-20.15
Lördag - ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRS!!!!!!!!!!!
Söndag - bakis som satan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0