The wind that blew my heart away.

Fredagen blev inte så jättelugn utan vid 3 fick jag ett samtal av J att vi skulle festa. Och jag är ju inte så svårövertalad så;P Tog 6 bussen till Jenny där vi började föra och vid 10 gick vi vidare till Västerviksgatan på fest och där var det skoj. Blev sedan utgång och det var riktigt kul. haha. Blev torggrillen som vanligt efter joar och till sist blev det hemgång.

Lördagen kollade jag fotboll ute i Grillby med Maria. Kvällen spenderades hemma hos Jenny med Frida. Vi tjockade oss, kollade eurovision och skrattade. En mycket bra kväll med mina fina.

Söndagen jobbade jag 10.45-15 och sedan ut till Grillby för o spela match. Vi förlorade med 5-4 så det var ju rätt ok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0