Life.

Ännu en helg är över. I fredags blev det jobb 7-18, sedan hem och fixa. Åkte buss till Madde vid 7 och hemma hos Madde hade vi sjukt kul! Var länge sen vi festade ihop så det var verklligen på tiden! Vi spelade öl-spel, drack, tog kort och hade så jävla kul. Gick lite utför men det är sånt man får ta.
 Vi drog ner på joar och där var det riktigt skoj. Jag och Jenny drog därifrån vid 2 för att gå till Papillon och få i oss lite mat. Vi skiljdes åt efter vi käkat mat.

Igår väckte Jenny mig halv 10, tack för den! Men jag somnade om till typ 12 kanske. Vid 5 var det bara att gå till jobbet och jobba till kvart över 8. Sedan hem och kollade melodifetivalen.

Idag hade vi handbollsmatch mot Nordia ute i Grillby. Kanske inte den målrikaste matchen, den slutade 13-13. Och ja, vad ska man säga om Upplands domare - bra skit. not.
Jag, Ida, Frida, Tessan och Micke åkte sedan till Örsa för att kolla andra halvlek av herrarnas match. Och dom vann! Kul kul ;D

Nästa vecka;
Måndag - Jobb 7-16
Tisdag - Jobb 7-20.15
Onsdag - Ledig!
Torsdag - Jobb 7-10.30, handbollsträning!
Fredag - Jobb 7-18.30, 21års/avskedfest för Emelie
Lördag - Jobb 13.30-20.15
Söndag - Jobb 10-14, handboll i hundran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0