Save the world tonight.

En hel vecka har gått igen, tiden går ju sjukt fort! Men det gillas för jag vill ha augusti nu!

I måndags jobbade jag 14-20.15 och samma tid i tisdags. I tisdags efter jobbet cyklade jag till Jenny så gick vi en promenad mot Donken. Träffade Frida utanför Willys så åkte med henne hem och sen gick vi upp till Donken. En mycket trevlig kväll med mina fina.

I onsdags var jag ledig, mycket skönt! Åkte en sväng till mormor och hälsade på och vid 3 så åkte jag och Wallis en snabbis till Västerås för o köpa linnen till Vintrosa.

I torsdags jobbade jag 7-12. Träffade J & F på stan kvart i 3, tog en fika på Tammerfors, skagenmacka<3 Och sedan tog vi en runda på stan, köpte jordgubbar utanför Ica och gick sedan ner till hamnen och satte oss och kollade i resekataloger.
  Drog hem och käkade och sen ner till Frida igen för och möta upp henne och Jenny. Gick ut på promenad och sedan blev det balkonghäng hos Frida, mysigt!

I fredags jobbade jag 8-20.15 och på lunchen hämtade Michael upp mig så åkte vi ner på stan och köpte kläder till han och käkade på Amazing, GOTT! Dagen på jobbet gick väldigt fort för att det var så mycket och göra, me like!

Igår så jobbade jag 14-20.15. Blev en liten spontanare på kvällen. Skyndade mig hem efter jobbet och bytte om osv och cyklade sen till Madde där hon, Karlsson och Malin var. Chilldrack lite och sedan gick vi ner till all in och satt där tills det stängde. Mycket roligt måste jag säga, hehe. Jag och Malin käkade kebab på torggrillen och sedan hade vi sällskap till Madde. Tog min cykel och cyklade hem och sov i 5 timmar.

Idag blev det jobb 10-15, var rätt pigg ändå så det var skönt :) Resten av dagen har spenderats framför oth och fotbollen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0