Mitt 2010.

Januari;
Kamilla flyttade från ghettot och hade utflyttningsfest med fettmycket folk. Maro fyllde 20 år och det firade vi med Vita elefanten och förfest hos mig och sedan joar. Kalle hade 20-årsfest. Det blev lite fester med brudarna. Övegången till Fjärdhundra blev klar och jag spelade min första handbollsmatch i Fjärdhundratröjan (y).

Februari;
Familjen flyttade från Kyrkogatan upp till Bergvreten och det var mycket bra. Jag fixade praktik på Ica Bergvreten och var där 40 timmar i veckan i 2½ månad. Vi hade äntligen våran återträff med SPID, åh som jag saknar den klassen. Det var dags för första lagfesten med Åsunda, började hemma hos Zabbe och sedan åkte vissa av oss till Linda och fortsatte och blev slutligen joar. Handbollsfest med herr & damlaget i rugbylokalen. Mycket handbollsmatcher, älskart.



Mars;
Anton hade inflyttning/23-årsfest hemma hos honom i Fanna. Dagen efter hade Erika & Fanny sin 20-årsfest i Boglösa bygdegård, var mycket kul. Det blev fotbollstittande nere på Korsängen med mina flickor. Melodifestivalkväll hos Madde och sedan joar. Mamma hade fest så jag, Maro och Jenny hjälpte till och stod i baren, och sedan blev det joar för mig och Maro. Vi hade handbollsmatch på Åland så dom flesta från herrlaget åkte med också, så det blev fest i bussen som fortsatte nere på joar.



April;
Påskfesten varade i hela 3 dagar. Första kvällen förade jag och Maria hemma hos Jossan. Andra kvällen blev det hos Maria med skönt folk. Och sista kvällen blev det hemma hos Madde. Jag fick jobb på Ica och kunde inte vart lyckligare. Johanna kom till Enköping och hälsade på. Mycket fotbollsträningar nere på konstgräset. Personalfest med jobbet. Löpturer med Maro & Jenny. Jag & Maria spontanfestade hemma hos Vikkan. Valborg med Jenny & boysen.

Maj;
Handbollsfest på Mellevi med lekar, alkohol och skratt. Seriepremiär mot Bro och vinst med 12-0, och jag gjorde mitt första mål på typ 100 år. Det blev mycket fester hemma hos Madde. Premiär på Borgvallen. Mys med Sandra & Jossan. Alex fyllde 20 år och det firades. Äventyr med Maro & Jenny.



Juni;
På studenten var vi hemma hos Maddes föräldrar och festade med massa folk, blev sedan joar. Det var mycket jobb den här månaden, likaså i juli. Mycket promenader och bresse. Midsommar firades hos Madde med god mat, underbara människor och kubb. Gick på Eclipse-premiären med Jossan, Sandra & Maja.



Juli;
Gatufesten i tre dagar. Första kvällen drog jag och Sandra ut efter jobbet. Andra dagen firade vi Jossan som fyllde 20, och gick sedan ner på gatufesten. Sista kvällen förade vi hemma hos Maria och sedan ner på gatufesten. Jag och Maria stekte i Bresse ett par dagar. Jag, mamma och pappa åkte till mitt favoritställe Furuvik. Terassen med Maro, Jenny & Maria. Spontantparty med Maria som slutade med efterfest i Romberga. Vi hade möhippa för Tessan. Stockholm och shoppade med Maro och Jenny. Vi hade första uppladdningen inför Magaluf.



Augusti;
Det blev fester i Alexs lägenhet. Jag ledsnade på att spela fotboll och började träna med Fjärdhundra istället för att få tillbaka glädjen och det lyckades. Sista uppladdningen inför resan. Magaluf en vecka med mina fina vänner, mycket skratt, sol och bad. Man ska bjuda på sig själv;) Maria fyllde 20 när vi var i Magaluf så det firades när vi kom hem istället.



September;
Lagfest hos Pett, när dom drog vidare gick jag till Maria där mina flickor + C-M var, blev sedan joar. Bio och mat med Maro, Jenny & Jossan i Sthlm. Kräftskiva ute på landet som Kamilla och Linda hade fixat. Jenny flyttade till eget och det firade vi med en sleepover hos henne. Jag, Maria och Jossan var hos Johanna på förfest och sedan gick vi vidare på inflyttningfest hos Linda o Cricke. Spontanutgång med Sabina.

Oktober;
Oktoberfesten varade i 2 dagar, första kvällen körde vi all-in hemma hos Jenny. Andra kvällen körde vi inte lika hårt, haha. Seriepremiär med handbollen. Handbollsfest hos Thessan och Micke, först mat från vita med damerna och sedan kom herrarna och festade med oss. Vi firade Linda som fyllde 20 år. Johanna kom upp till Enköping så det blev lunch med henne och Maria. Sthlm och shoppade med Maro o Jossan. Jenny fyllde 20 ch det firade vi såklart.



November;
Årsfesten, det bästa med Fjärdhundra, haha. Lekar i hallen med fotbollsflickorn och sedan förfest med handbollsflickorna och till slut årsfesten som var riktigt roligt. Vi firade Kamilla. i förskott eftersom hon var i Thailand på sin födelsedag. Jag och Jossan var på bio och såg nästsista Harry Potterfilmen. Det blev mycket handbollstittande ute i hundran. Jag, Jenny och Jossan var på fest hos Kalle och körde på öl, för vissa spårade det.

December;
Västerås och shoppade sönder med Jenny. En heldag med alliansen med min brunhåriga vän. Det var handbollens dag i Fjärdhundra och mina fina vänner Jenny och Maria var där och hejade på mig, haha. Samma dag blev det även lunch o middag med flickorna. Julfest med handbollen på Mellevi. Jag fyllde 20 och det firade med kalas, mitt mål uppnåddes också. På juldagen var det självklart partey, förfest hemma hos Jonas och sedan joar. Nyårsafton firades med mina underbara vänner och vi var överallt och ingenstans, men bästa nyårsafton hitills - solklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0