110123

Helgen har varit mycket bra!

Igår gick jag upp klockan 6, på en lördag! Inte helt okej. Var och jobbade 7.30-13.30. När jag kom hem packade jag väskan och käkade lunch och åkte sedan ner till gamla statoil för samling klockan 3. Vi åkte vidare till Åkersberga där vi spelade mot Bega. Och vi kämpade riktigt bra men det blev tyvärr förlust med 24-23.
  Tillbaka i Enköping runt halv 8 och jag blev avsläppt hos Alex och Jocke, där även Kamilla var. Vi spelade spel, drack och hade det skoj! Kul och träffa flickorna igen!:) Vi drog ner på joar strax innan halv 12, var ju gratis så det var najs;D Hade riktigt kul på joar. Blev hemgång när det stängde och somnade efter 4 nångång.

Idag har jag bara sovit typ, gick upp klockan 10 för att säga hejdå till Michael som åkte tillbaka till Kramfors idag, och sedan somnade jag om till 2, skööön..t!
Har kollat Sverige matchen ikväll och dom var riktigt bra! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0