110116

Helgen har vart toppen!
Igår jobbade jag 8.30-14.30 och sedan gick jag ner till idrotthuset för att kolla på handboll med Jenny, Maria och Madde. EHFs herrar spelade mot Lidingö och när den matchen var slut åkte vi till Coop och köpte chips dip och cola, mums. Åkte sedan till Rimi och köpte mat och sen vidare till Jenny där mästerkocken visade upp sina kunskaper. Maten var hel okej, lite bränt bröd men annars så ;) Vi käkade maten medan vi kollade på Sverigematchen och dom vann! Grymt! Sedan var det bara fram med chipsen och dippen, gött.
  Maria och Madde drog vid halv 10 så då kollade jag och Jenny på nån film på fyran, tog kort, kollade youtube-klipp sjöng och spelade in en video, haha för sjuka. Vi somnade väl runt 2 kanske.

Idag vaknade vi upp vid 10 snåret. Käkade chips och dip till frukost hähä. Maria kom och hämtade oss klockan 1 så åkte vi hem till mig och hämtade mina matchkläder. Drog sedan vidare till Donken och käkade lunch och sedan vidare till Maxi där Maria handlade mat och sånt där. När handlingen var klar åkte vi till Maria och checkade hennes nya crib, var mycket fint!
  Vid kvart över 3 hämtade vi Frida och sedan Carro och åkte ut till Fjärdhundra. Jag hade match mot Tirfing och vi vann med 24-21 mot serieledarna, mycket bra!

Nästa onsdag ska jag och Jenny ut till hundran och sparka lite boll, ska bli mycket skoj! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0