110108

I onsdagskväll runt 19.00 fick jag sms av Jenny där det stod: "Det är sjukt mycket folk som ska ut idag, vill också:("
Och jag är inte den som är den så vad gör vi? Jo vi går ut. Och där sprack vårat löfte om att vara nykter hela januari, haha! Jag slutade jobba kvart över 8, så skyndade mig satan, tvättade håret, fixade och käkade mat. Tog sedan 21.09 bussen till Jenny där vi började dricka. Skoj hade vi och gick sedan till joar vid kvart i 12. Där var vi med Emelie, Lina och co. Och hade SJUKT KUL!
 Spontana utgångar är alltid roligast! Det blev torggrillen för mig, Jenny och Emelie vid kvart i 3. Sedan gick jag och Jenny hem till henne och sov.

Nu har det vart två tuffa dagar, men imorrn är jag ledig iaf, skönt!
Igår gick jag upp klockan 6. Jobbade 7-20.15, gick och la mig 10, så dom 16 timmarna jag var uppe, jobbade jag 13.
Idag gick jag upp klockan 7. Jobbade 8.30-20.15, och nu är jag en slut människa.

Men Jenny min vän piggade upp mig;) Hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0