Mine.

Man kan säga att jag är en rätt trött tjej nu..
Igår jobbade jag 7-20.15 och idag jobbade jag också 7-20.15, men cash is king!

Helgen var riktigt bra, som alla helgen är nu för tiden!
I lördags hade vi samling 10 i 9, och vi åkte vidare till Rimbo och spelade match där halv 12. Vi vann och det var superskönt! Eftersom vi bara åkte med 9 spelare och 2 riktiga 9:or så var skönt och När vi kom hem till Enköping vid kvart i 3 så blev jag avsläppt hos Jenny. Vi chillade lite och lagade mat. När Frida kom så käkade vi, hamburgare m bröd och pommes, mucho gott!
  Sedan fixade vi oss och började dricka, kolla melodifestivalen och Lina kom förbi och joinade oss. Vid halv 11 drog vi ner till joar där det var skojigt. Blev mat på Papillion efter joar och sedan gick jag och Jenny den långa vägen hem till henne och sov.

I söndags vaknade vi vid halv 11, käka frulle, duscha och fixade oss. Drog ner till idrottshuset till 2 för att kolla Fridas alliansmatch. Dom spelade 1-1 mot ESK och det var bra. När Frida var klar åkte vi tre till Misto Uno och käkade pizza, mums. Åkte sedan och hämtade Tessan  & Rebecka och styrde ut mot hundran. Herrarna spelade seriefinal mot UIF men dom förlorade tyvärr, tråkigt. Kul och se handboll iaf ;D

Veckan;
Måndag - jobb 7-20.15
Tisdag - jobb 7-20.15
Onsdag - jobb 7-10.15, fotbollsträning
Torsdag - jobb 7-10.30, handbollsträning!:D
Fredag - jobb 7-18.30
Lördag - jobb 8.30-17
Söndag - LEDIG, känns som att jag kommer vara rätt slut på söndag asså;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0