Gubben i lådan.

Imorgon är jag äntligen ledig efter att ha jobbat 8 dagar i rad. skön...t!

Helgen var mycket bra! I lördags jobbade jag 8-14.30. Tog 16.17 bussen till Jenny och jag fick barnbiljett på bussen, tack för den! Ser jag verkligen ut o vara under 16? ;p haha! Vi träffade Frida på Rimi så handlade vi tacos och massa massa godis. Gick sedan hem till Jenny och lagade maten och det var mycket gott! Vi kollade melodifestivalen och proppade i oss godis, chips o dip. Efter melodi så kollade vi två filmer och snackade skit. Och jag fick ont i käkarna för vi skrattade så mycket, haha. Fridas mamma kom och hämtade mig och Frida så jag kom hem vid 20 i 2. En mycket trevlig kväll med mina fina.

Gick upp klockan 8 igår, var rätt pigg ändå efter att bara sovit 6 timmar. Gick och jobbade 10.30-15. efter jobbet kom Jenny och Frida o hämtade mig så åkte vi till Donken och käkade mat, mycket gott! Sedan bar det av till hundran för att kolla handboll. Vi kom ut lite väl tidigt så Frida visade oss en del av fjärdhundra, den sidan som jag inte visat jenny, haha! Mycket skratt blev det som vanligt med mina flickor och det har vart en grym helg!

Veckan;
Måndag - jobb 7-10.15
Tisdag - LEDIG!!!!
Onsdag - jobb 14.30-20.15
Torsdag - jobb 7-10.30 & 15.30-18, ut till hundran
Fredag - jobb 7-18, fest hos Madde o utgång!
Lördag - jobb 17-20.15
Söndag - MATCH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0