Count on me.

Redan helg! fattar inte hur snabbt tiden kan gå:O

I tisdags var jag och Jenny ute och sprang/promenad i 2 timmar! Duktiga vi e, men kallt som satan :P
I torsdags var det handbollsträning, som var mycket kul! Vi började med fotbollstennis och mitt lag var väl rätt så grymma;) Och sen fortsatte vi med vanlig handbollsträning och lite styrka. Men mina bollar drogs åt ett annat håll, haha!
  Har jobbat varje dag den här veckan också, och det väntas ännu mer jobb i helgen.

Imorgon efter jobbet så ska jag hem till Jenny med Frida och kolla melodifestivalen, käka tacos och snacka skit. Myyys!

Och på söndag efter jobbet blire mat med tjejerna och sedan ut till hundran och kolla när herrlaget spelar match ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0