More.

I söndags träffade jag Jenny på stan och käkade glass, gott gott! Sedan hem och byta om, käkade lite snabbt och gick ner till Korsängen för att kolla lite fotboll med Jenny & Frida. Hann bara se en halvlek för sen skulle jag och Jenny till hundran för fotbollsträning. Vi började med att springa en sväng och sedan blev det träning på grusplan. Och på fredag har vi våran första match, kul!

I måndags träffade jag Jenny klockan 10 för att ta en sväng i Gånsta, blev sedan jobb 17-20.15.
Igår träffade jag Jenny klockan 9 i Gånsta, blev en sväng igen. Åkte hem och duscha, och sedan ner till stan för att ta en mjukglass i solen med Jenny och Frida. Jobb 16-20.15.
Idag träffade jag Jenny klockan 8(!) vid Gröngarn för att ta en sväng i spåret. Och resten av dagen har jag städat, vart till mormor och vart och handlat. Ikväll blir det jobb 17-20.15.

Imorgon har jag en fullspäckad dag. Ska träffa Jenny klockan 8 för att gå en prommis, sedan hem och duscha fixa osv. Ner på stan och göra lite ärenden och på kvällen träffa Wallis:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0